God natt!

Konnichiwa!
Just nu tittar jag bara på tv och myser. Jag längtar tills imorgon för då ska jag, min storasyster och mina kusiner Filip och Belize sova över hoss min snälla faster. Filip och Belize kanske bara är 5 och 3 år men dem är väldigt mogna och är kul att prata och leka med. Min tredje kusin Benjamin kan såklart inte komma eftersom han bara är ca 6 månader^^
Men innan jag går och lägger mig vill jag bara säga god natt till alla mina söta läsare och förmedla er om att min uppdatering imorgon kommer att bli väldigt låg.
GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Anne

jag vet hur du ser ut ;)

och du e super-duper-söt med din manga lugg o medfödda superstora manga ögon :)

2010-12-28 @ 19:40:01
Postat av: Amii

Svar : Nej nej!! tro inte att det är en knäpp dröm ^^ jag har en massa såna drömmar också :) så det är lugnt o jag förstår dig för jag älskar Japan lika mkt som du! ♥

2010-12-29 @ 13:45:04
URL: http://amiichan.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Har du några nyårsplaner?? :)

2010-12-29 @ 20:04:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Nej jag har inte ritat dom, men jag önskar jag kunde rita så ^^ Jag köpte dom på en marknad av en jätte duktig tjej som gjorde både jätte fina lersmycken och fina manga teckningar~

Sen köpte jag några av henne hängde upp dom eftersom det hör väldigt mycket till min personlighet ^^



Hoppas svaret var bra ^o^

Kram<3

2010-12-30 @ 16:14:53
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0