Nyheter från Japan!

Moshi Moshi! :D
Nu är det dags för min nya kategori "Nyheter från Japan". Kategorin handlar om att jag visar er allt det senaste från Japan.
Som ni kanske har sett så har jag redan gjort ett inlägg med kategorin "Nyheter från Japan" men det inlägget blev helt fel! Bilderna syntest inte på min dator och på något sett påverkade det mitt Halloween inlägg också. Ja, man kan säga att inlägget blev en katastrof! Men nu ska jag testa att göra ett till inlägg med min nya kategori  "Nyheter från Japan" och förhoppsningsvis så kommer bilderna synas på det här inlägget.
På kategorin "Nyheter från Japan" så ska jag ju visa upp allt det senaste från Japan och den här gången ska jag visa er lite japanska kläder.^^
Den japanska klädstilen jag visar upp nu kallas för  Sweet Lolita< 3
Gullig japansk klädstil!^^
Såklart en japansk klädstil^^
Kawaii!^^Vill också ha så fina kläder!

Kommentarer
Postat av: Pocky

SWEET lolita! :D

2011-05-27 @ 17:39:17
Postat av: Milla ^^

Det heter faktist Sweet Lolita! xD

2011-06-11 @ 15:40:34
URL: http://juliaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0