En till blogg?

Moshi Moshi!
Jag vill be om ursäkt för att jag inte bloggat på länge. Jag tänkte skriva ett par inlägg igår men det blev lite svårt med tanke på att jag stukat mina fingrar! Men mina fingrar känns bra nu och jag tänker fortsätta att blogga i vanlig takt igen!:)

Förresten, jag har funderat över att skapa en till blogg som bara handlar om Hatsune Miku.
På den bloggen tänker jag visa alla Mikus nya låtar och produkter som säljs av henne.
Det kanske låter tråkigt men jag tror att det kommer bli en kul grej för alla Hatsune Miku fans!^^
Jag kommer informera er när den nya bloggen startar.

P.S när jag startar den nya bloggen om Miku kommer jag såklart fortsätta med den här bloggen!


Mata ne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0