Shopping!

Konnichiwa!
Idag har jag shoppat! Det blev såklart "kawaii" inspererade kläder!
Här är bilder på dagens köp!

Den här tröjan är köpt från Newyorker. Den är super söt!^-^



Den här tröjan är från ginatricot. Den föreställer en manekino. En manekino är en slags tur katt!:)
Oftast brukar japanska hem ha en manekino vid deras dörr.


Den här stråhatten köpte jag från lindex. Den är ett måste om man vill följa sommar modet i Japan.
Oftast brukar japanerna ha en jeansklänning till stråhatten, då blir det super sött!


De här skorna är super söta, tycker jag! Jag älskar snörerarna!
Du kan köpa skorna från dinsko.


Den här tröjan köpte inte jag! Det var min storasyster som köpte den till sig själv.
Den kan ni köpa från newyorker.

Det var allt från dagens shopping, inte så mycket men jag är nöjd med det jag har köpt!♥
Mata ne!


Kommentarer
Postat av: Yuuki

Åh vilka fina saker! Har en liknande stråhatt, fast den har vitt band^^

2011-06-05 @ 18:02:46
URL: http://littleyuuki.blogg.se/
Postat av: kasiaq

I have the same pink sneakers as You ;)



I invite you to my blog: www.sausage.pinger.pl

enjoy! ;*

2011-06-22 @ 18:39:28
URL: http://www.sausage.pinger.pl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0