Want!!!!

Konnichiwa!
Nu gäller det att spara pengar för det finns ett gäng med Miku saker jag bara måste ha!

En Hatsune Miku pullip docka!^o^
Pinsamt att jag inte har en pullip docka så Miku får bli min första!:3
Den var slutsåld ett tag men nu är den tillbaks!

Finns att köpa på okaeri.se men den är snart slut igen och den kostar 1159kr!-_- Kommer aldrig ha råd med den innan den blir slutsåld igen!:(


En Hatsune Miku plushie! Finns också på okaeri.se! Den kostar 399kr, finns möjligheter att jag får den!:D

Så söt och gosig!>o<


Och sist men inte minst, Vocaloid petit nedoroids!
Dem kostar bara 64kr på okaeri.se och dem kommer slumpvist och styckvis i gasha! (blind boxes)


För er som inte vet är petit nendoroids helt vanliga nendoroids fast mindre!:)

Dem här sakerna måste jag ha!>o<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0