Hatsune Miku Project Mirai!

Konbanwa!
Först kom nyheten om att Hatsune Miku skulle släppa ett nytt spel vid namn Hatsune Miku Project Diva Extend men nu ska det komma ett till spel vid namn Hatsune Miku Project Mirai!
Project Mirai kommer till skillnad från alla andra Miku spel vara på Nintendo3DS!



Vi är även vana vid att se Miku i människo längd i spelen men i Project Mirai är hon i nendoroid storlek!
Så gulligt!>.<
Det bästa av allt i spelet är att allt kommer vara i 3D!♥
Det negativa är att man måste ha ett japanskt Nintendo3DS för att kunna spela spelet! Mina drömmar krossades när jag fick reda på den nyheten!:(

Kommentarer
Postat av: Rebecca♥

Ååhh Jag tackar att du vill göra det det skulle verkligen bli kul för jag ÄLSKAR Japan skit mkt!!



Och du är min förebild (: ♥

Tenki no yoi hi o sugoshi nasai! ( Ha en bra dag!)

2011-09-17 @ 15:09:34
URL: http://beccylee.blogg.se/
Postat av: Rebecca♥

Hej jag undra om du kan säga hur man lägger upp vidio lägg på ens blogg vet ej hur man gör :/ vore tacksam för svar :) ♥ Kram Beccy♥♥

2011-09-20 @ 19:18:27
URL: http://beccylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0